Tuesday, December 1, 2009

Luarbiasa

Luarbiasa.

Semalam keadaan luarbiasa di Langkawi. Mebi cz cuacanya yg redup2 berangin atau kesibukannya. Langkawi sibuk? Hell Ya! Ths week ada LIMA. Apa itu LIMA? LIMA ialah Langkawi International Maritime & Aerospace Exhibition . So start 1st- 5th Dec, mmg Langkawi akn sibuk gila. Semalam juga keadaan luarbiasa di jeti Kuala Kedah. Sgt luarbiasa ramainya. Thank God saya pandai berjalan laju (sangat berguna skill lari dlm guni saya) serta cilok pnya cilok. Baik punya cilok. Kuasa mengoda saya juga berjaya. Saya sukses naik feri pukul LIMA. Dalam feri juga luarbiasa panas & ramai org nya. Mamat sebelah saya turut ada kuasa luarbiasa. Hampir sj saya tersungkur dgn pakej yg dia ada. Such a dream guy. Tiba-tiba, ditengah lautan mamat ini menunjukkan superpowernya. Yup, dia bkn mnusia biasa. Dia ada super power. Kamikamiha! Menyanyi dlm tido. Apa? Ye, menyanyi dlm tido. Damn! suma mata berpusat pd kami. No, no dia bkn boyfren saya. Oh, lentok-lentok ke bahu pula. Puas saya goncang, tak bangun juga. Mebi dia igt saya ini alunan ombak. Saya bersabar hingga sampai ke pulau. Feri berhenti & saya laju-laju keluar feri. Sila jgn kaitkan saya dgn dia. Nehi-nehi. Sila jln jauh-jauh. Syuh-syuh.

Hari ini saya bz gila. Otak dh jd mcm kotak kasut yg luarbiasa penuhnya. Kiri kanan segmen dh tak boleh didivide seadilnya. Senget. 2 hari takleh tido. Oh. Sgt mahu jadi kanak-kanak sahaja. Main-main 1 hari. Nk mandi, nk makan, nk tido baru mak panggil masuk. Pegi sekolah pn boleh main-main lagi. Asyik main sj. saya suka main-main.

Oh. Saya mahu out. Saya diperlukan dlm bilik keadilan itu. Saya diperlukan juga utk tampal CUPA-7 itu. Saya mahu cuti. Mahu tidor & main-main sepanjang hari. Mahu itu.

No comments:

Post a Comment