Friday, December 4, 2009

My oh mine.

Semalam pegi Pekan Rabu. Saje buang masa tgk cultural show & some artistes performance. Tp rasa about 15 minutes je disitu. Rasa bosan.
Oh. I've lost my teenager's hormones. :(
Lgpula those dragon yg asapnya berkepul2 dr idung were around me. Maaf, saya alah kpd asap2. Saya yang akan bertukar jadi Naga Tasik Chini if terkena asap. N yesterday nyaris2 dh nk bertukar. Kamikamiha!! Nasib baek baju neh dibuat dr fabrik tahan tahap 3 koyakan akibat pertukaran dr mnusia ke naga.
So, saya prefer duduk bertenggek ditebing tepian pantai. Better. Sgt indah & nyaman sj. Tiada asap. Tiada aedes, tiada denggi. Tenang. Senang. Thanks to my partner tht nite juga. Saya suda berjaya merelease some unsur2 jahat serta ketidaktenangan jiwa. Dan, saya juga dh memberani diri & mencampak ego ke tepi dgn mempekena Milo Ais di Kak Yah. Ok. Rasanya 95.6% sedap. Balance, the credits still goes to my Teh Ais Kaww. (Benar. Saya bapak ego pnya olang)
Yup. I got some reserved spot for my favorite food. If nk tomyam, I'll go to Mak Bulan. Rasa nk Teh Ais, saya akn ke Kak Yah. Jika mahu burger, saya akn ke EE & bila rasa pening kepala, saya akn ke D'sa 4 its special chicken soup. Erm. Anda harus ke Langkawi to taste those fine & delicious food evah! Trust me.
Hari neh pulang ke TB. On the way, drop by Tesco for shopping some groceries & stuffs for my new home. Suma kata saya sgt semangat, berkobar-kobar serta puyat. Ye. Saya semangat untuk mulakan hidup baru. Saya juga mahu jadi orang baru serta mencari yang baru. Aha!

Out.
Adik saya mahu buat Pakej Percutian dia.
Oh. Alhamdulilah. Saya rasa Tuhan tlh berikan petunjuk untuk apa yg harus saya pilih. Dan saya harap pilihan saya tepat.

No comments:

Post a Comment